АТЕСТАЦІЯ

Атестація… Це слово добре знайоме більшості вчителів. Відкриті уроки, позакласні заходи, різноманітні конкурси, творчі звіти… - усе це характерні риси атестації.

Так, 28 березня 2017 року в школі  відбулося  чергове  засідання  педагогічної  ради з теми «Творчість вчителя як процес управління самим собою».  Як  приємно була здивована переважна  більшість  педагогічного колективу, коли  зрозуміла,  що сьогодні не будуть запропоновані  їхній увазі «нудні» довгі доповіді, а буде  представлений фестиваль педагогічних  ідей під назвою «Майстер своєї справи». «Іменинниками» цієї педради стали вчителі школи, які проходили атестацію в 2017 році:

  •   Назарова Інна Григорівна, вчитель французької мови, спеціаліст вищої категорії, старший учитель;
  •   Ступакова-Порядіна Тетяна Олександрівна, вихователь групи продовженого дня, спеціаліст вищої категорії;
  •   Макогонюк Зінаїда Іванівна, вчитель математики, спеціаліст  першої категорії;
  •    Федорченко Юрій Миколайович, вчитель інформатики, фізики, математики, спеціаліст  другої категорії.

      Вищезазначені вчителі презентували колегам свій професійний портрет, а допомагали їм і їхні вихованці, і колеги.   «Винуватці» цього свята не тільки ділилися своїми знахідками і «родзинками» з досвіду роботи, а й залучали до цього колег. Всі були активно включені в діяльність, і отримали задоволення від спільної роботи.

     Сподіваємося, що такий формат проведення педагогічної ради залишиться не тільки в документації, а й в серцях членів педагогічного колективу нашої школи.

     

Педагогічний тренінг «Творча майстерність вчителя» 

 Усім відомо, що учительська професія нелегка, і з кожним роком все  ускладнюється та збільшується об’єм роботи. Тому сьогоднішня  тема «Творча майстерність учителя» є однією із актуальних проблем  в сучасній освіті. Адже тільки майстер може по-справжньому  пізнати дитину, що є однією із найважливіших вимог  В.О.Сухомлинського до педагогів, пізнати цей «ніжний паросток, який  стане могутнім деревом», цей «цілий світ, неповторний і своєрідний».

     З метою формування в учителя впевненості в правильному виборі  професії, стимулювання бажання підвищувати свій професійний  рівень, активізації творчого потенціалу кожного вчителя, формування  професійної компетентності педагога для здійснення постійного  професійного розвитку, самовдосконалення, сприяння формуванню комунікативних умінь та навичок методичної діяльності 27 березня 2017 року з членами педагогічного колективу був проведений педагогічний тренінг «Творча майстерність вчителя».

    Підбираючи різноманітні вправи для чвоїх колег, організатори даної форми роботи – практичний психолог Дресь Т.С. та заступник директора з навчально-виховної роботи Назарова І.Г., намагалися  підкріпити імідж успішного спеціаліста в особі  кожного педагога школи, сприяти формуванню в них позитивної самооцінки й усвідомлення унікальності особистості кожної людини, допомогти в організації професійного самовдосконалення та самоосвіти, розвинути вміння командної взаємодії.

     Сподіваємося, що за допомогою цього тренінгу будуть створені умови, в яких кожен вчитель максимально зможе наблизитися до педагогічної майстерності, і писатимуть  не книгу жахів, страху та гріхів, а романи….  Адже «Дитя – то книга чиста. І як її, і хто писав, Така вона і вишла».

 

 

Міні-EdCamp Першотравенськ «Медіапростір – для дітей і дорослих».

18 грудня 2016 року на базі Першотравенської загальноосвітньої школи

І-ІІІ ступенів №2 відбулася регіональна (не)конференція міні-EdCamp Першотравенськ «Медіапростір – для дітей і дорослих».

     Члени педагогічного колективу нашої школи долучилися до такого формату проведення заходів для вчительств з метою професійного зростання.

     Учасники (не)конференції взяли участь в роботі експертних і учительських сесій, обравши на власний розсуд експертів і спікерів.

     Був також запропонований широкий вибір (не)уроків з різних предметів.  В інтерактивній формі пройшла особлива сесія «Концепція Нової української школи» та «Діти і папери: як досягти балансу у школі».

     За короткий час педагоги школи змогли отримати максимум сучасної корисної інформації, яка сприятиме підвищенню престижності педагогічної професії та рівня мотивації до інноваційної вчительської діяльності.

     Сподіваємося, що започаткована робота матиме ефект «довгого хвоста» - новаторська діяльність і ініціатива будуть мати продовження для подальшого розвитку української освіти і для створення спільноти відповідального вчительства.

«Вчитель року – 2017»

Закінчилися конкурсні випробування для вчителів школи – учасників  І (міського)  туру Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2017», метою якого є підтримка творчої праці вчителів, підвищення їх професійної майстерності, популяризація педагогічних здобутків.

     В конкурсі взяли участь:

  • Москаленко Валентина Володимирівна,  вчитель початкових класів, - в номінації «Початкова освіта»;
  • Федорченко Юрій Миколайович, вчитель інформатики, математики, фізики – в номінації «Інформатика».

     Під час конкурсних випробувань вчителі демонстрували свої знання з фахової майстерності, методики викладання предмету, психології та педагогіки  (формат: комп’ютерне тестування  - 40 питань: 10 – психологія й педагогіка, 30 – предмет і методика).

     Конкурсне випробування «Практична робота» полягало у вміннях конкурсантів виконувати практичні завдання у межах  свого навчального предмета (Москаленко В.В. - розроблення етапів роботи над художнім твором за програмою початкової школи; Федорченко Ю.М. - робота з базами даних з інформатики).

     Методична майстерність конкурсантів, їх  вміння транслювати власний досвід оцінювалися шляхом проведення  майстер-класів. Учасники конкурсу готували  домашню заготовку у формі міні-тренінгу «учитель – учителю», в процесі якого повинні були залучити  учасників майстер-класу до активної діяльності,  при цьому практично опрацювати представлені методи та прийоми роботи.

 

 

 

 

 

 

 

 

План проведення міського  теоретико – практичного семінару вчителів початкової школи

Тема: «Розвиток рольової структури особистості молодшого школяра як основа формування його соціальної компетентності»

 

10 грудня 2015 року в Першотравенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 (м.Першотравенськ, Дніпропетровська обл.) відбувся міський семінар вчителів початкових класів  з теми «Розвиток рольової структури особистості молодшого школяра як основа формування його соціальної компетентності». В рамках семінару була проведена низка заходів (відкриті уроки, позакласний захід), серед яких і заняття студії розвитку «НестандАРТ», керівниками якої є вихователь групи продовженого дня Ступакова-Порядіна Тетяна Олександрівна та бібліотекар школи Лемешко Наталя Олександрівна.

Розвиток рольової структури особистості молодшого школяра як основа формування його соціальної компетентності

 

В рамках роботи над новим обласним науково-методичним проектом  «Освітні стратегії  соціалізації  особистості громадянського суспільства», на виконання рішень педради № 13 від 28.10.2015р. з теми «Педагогічне проектування процесу соціалізації учнів  різних вікових категорій»,  з метою ознайомлення  педпрацівників з технологіями та  методиками, спрямованими  на формування і розвиток соціалізації особистості  під час навчально-виховного процесу, організовано роботу  постійно діючого семінару  «Вчимося разом».

 

 Тематика занять постійно діючого семінару «Вчимося разом» на 2015-2016 навчальний рік.