Інформація для вчителів
Рекомендації педагогам по роботі з обдарованими дітьми
До уваги вчителів, які атестуються!
У Вас є бажання поділитися своїм досвідом, запропонувати його для ознайомлення і запровадження в педагогічну практику, продемонструвати особистісні і професійні досягнення, створіть своє власне потрфоліо.
Розпочніть роботу прямо зараз!
Вам в нагоді стане мультимедійна презентація
Скачати «Портфоліо як инструмент педагогічного ростувчителя»
Поради вчителеві
- Коли слухаєте учнів:
Ø приберіть усе, що відвертає вашу увагу;
Ø будьте уважними та спокійними;
Ø використовуйте слова та жести, які спонукають учнів до відвертої розмови
- Коли розмовляєте з учнями:
Ø підтримуйте постійний зоровий контакт;
Ø використовуйте короткі прості фрази;
Ø розмовляйте повільніше, ніж завжди;
Ø використовуйте зрозумілі для дітей слова
- Коли реагуєте на почуття дитини:
Ø намагайтеся відчути переживання дитиною ситуацій й на деякий час забудьте про свої почуття;
Ø допоможіть дитині зрозуміти суть того, що вона переживає;
Ø довіряйте почуттям дитини, щоб уселити в її серці довіру до вас та прищепити відкриту манеру спілкування
- Якщо хочете розвинути в дитині почуття особистої гідності:
Ø кажіть і показуйте дитині, що любите й цінуєте її;
Ø помічайте, коли вона добре виконала роботу і заохочуйте її;
Ø дайте зрозуміти дитині, що вона варта поваги
- Коли заохочуєте і спонукаєте дитину:
Ø хваліть її зусилля й успіхи;
Ø заохочуйте вияви ініціативи й самостійності;
Ø уникайте загальних невиразних похвал;
Ø допомагайте діям визначити межі своїх сил та можливостей
- Якщо виникла напружена ситуація на уроці:
Ø не підвищуйте голос;
Ø не кажіть : «Учитель тут поки що я!»
Ø не намагайтеся залишити останнє слово за собою;
Ø не починайте кричати;
Ø не використовуйте напружені пози, не розмовляйте «крізь зуби»;
Ø не вживайте зневажливі, образливі слова;
Ø не вдавайтеся до сарказму;
Ø не оцінюйте характер учня;
Ø не дійте як начальник;
Ø не застосовуйте фізичну силу;
Ø не втягуйте в конфлікт сторонніх людей;
Ø не читайте нотацій;
Ø не заганяйте учнів «у глухий кут»;
Ø не виправдовуйтеся;
Ø не передражнюйте учнів;
Ø не порівнюйте одного учня з іншим;
Ø не командуйте, не вимагайте, не тисніть на учня;
Ø не робіть узагальнення: «Ви всі-однакові!»;
Ø не робіть необґрунтованих висновків;