Інформація для вчителів

Рекомендації педагогам по роботі з обдарованими дітьми

0012 from af1311

До уваги вчителів, які атестуються!

 

У Вас є бажання поділитися своїм досвідом, запропонувати його для ознайомлення і запровадження в педагогічну практику, продемонструвати особистісні і професійні досягнення, створіть своє власне потрфоліо.

Розпочніть роботу прямо зараз!

Вам в нагоді стане мультимедійна презентація

Скачати «Портфоліо як инструмент педагогічного ростувчителя»

Поради вчителеві

 

  1. Коли слухаєте учнів:

Ø  приберіть усе, що відвертає вашу увагу;

Ø  будьте уважними та спокійними;

Ø  використовуйте слова та жести, які спонукають учнів до відвертої розмови

  1. Коли розмовляєте з учнями:

Ø  підтримуйте постійний зоровий контакт;

Ø  використовуйте короткі прості фрази;

Ø  розмовляйте повільніше, ніж завжди;

Ø  використовуйте зрозумілі для дітей слова

  1. Коли реагуєте на почуття дитини:

Ø  намагайтеся відчути переживання дитиною ситуацій й на деякий час забудьте про свої почуття;

Ø  допоможіть дитині зрозуміти суть того, що вона переживає;

Ø  довіряйте почуттям дитини, щоб уселити в її серці довіру до вас та прищепити відкриту манеру спілкування

  1. Якщо хочете розвинути в дитині почуття особистої гідності:

Ø  кажіть і показуйте дитині, що любите й цінуєте її;

Ø  помічайте, коли вона добре виконала роботу і заохочуйте її;

Ø  дайте зрозуміти дитині, що вона варта поваги

  1. Коли заохочуєте і спонукаєте дитину:

Ø  хваліть її зусилля й успіхи;

Ø  заохочуйте вияви ініціативи й самостійності;

Ø  уникайте загальних невиразних похвал;

Ø  допомагайте діям визначити межі своїх сил та можливостей

  1. Якщо виникла напружена ситуація на уроці:

Ø  не підвищуйте голос;

Ø  не кажіть : «Учитель тут поки що я!»

Ø  не намагайтеся залишити останнє слово за собою;

Ø  не починайте кричати;

Ø  не використовуйте напружені пози, не розмовляйте «крізь зуби»;

Ø  не вживайте зневажливі, образливі слова;

Ø  не вдавайтеся до сарказму;

Ø  не оцінюйте характер учня;

Ø  не дійте як начальник;

Ø  не застосовуйте фізичну силу;

Ø  не втягуйте в конфлікт сторонніх людей;

Ø  не читайте нотацій;

Ø  не заганяйте учнів «у глухий кут»;

Ø  не виправдовуйтеся;

Ø  не передражнюйте учнів;

Ø  не порівнюйте одного учня з іншим;

Ø  не командуйте, не вимагайте, не тисніть на учня;

Ø  не робіть узагальнення: «Ви всі-однакові!»;

Ø  не робіть необґрунтованих висновків;