13:38
13.01.2012р. В українських школах стартує пілотний етап проекту "Відкритий світ"
11 січня 2012 року розпочинається пілот Національного проекту "Відкритий світ", у ході якого будуть тестуватися технічні та організаційні рішення, а також мультимедійні електронно-освітні уроки


Про це розповіли під час прес-конференції голова Державного агентства з інвестицій та управління національними проектами Владислав Каськів та керівник Національного проекту "Відкритий світ" Ігорь Курус.

У пілотному втіленні проекту візьмуть участь 704 загальноосвітні школи з 23 регіонів України. В пілотному проекті будуть задіяні 5592 вчителя з дванадцяти предметів, що викладаються за шкільною програмою 7 класу, а також більше ніж 14 тис. учнів. Апробація триватиме до 23 березня 2012 року.

Під час прес-конференції голова Держінвестпроекту Владислав Каськів зазначив важливість проекту "Відкритий світ" для подальшого розвитку України.

"Ми все робимо, щоб українські школи отримали швидкісний інтернет 4G, вчителі - комп'ютерну техніку і цілодобовий доступ до Інтернет ресурсів, школярі - цікаві заняття, а батьки - якісну освіту для своїх дітей. Я впевнений, що інвестиція в освіту дітей - це найкраща інвестиція", - зазначив він.

За словами Ігоря Куруса, впровадженню пілотного проекту передувала складна організаційна і технічна робота.

Зокрема, протягом року було проведено анкетування у понад 13 тис. шкіл щодо підготовленості до запровадження пілотного проекту "Відкритий світ" у першому півріччі 2012 року. Також було розроблено тестові уроки за шкільною програмою для 7 класу. У листопаді-грудні минулого року було проведено тренінги для вчителів-тренерів, які у свою чергу готували педагогів до роботи в пілотному проекті.

Реалізація національного проекту на першому етапі, який триватиме 4 роки, має на меті забезпечити учнів 5-9 класів, а це більше 1,5 млн дітей, новітніми мультимедійними технологіями навчання.

Слід зазначити, що результати цьогорічного онлайн-дослідження "Інновації в навчанні", що було проведено компанією Microsoft та мало на меті визначити ступінь використання IT-технологій у школах, засвідчили ‑ серед причин, що перешкоджають упровадженню ІКТ у школах, 61 % освітян відзначають недостатню кількість комп’ютерів.

Незважаючи на те, що офіційна статистика свідчить ‑ понад 93 % українських шкіл мають комп’ютери, вони часто є застарілими та не відповідають сучасним вимогам.

Учителі також відзначають, що не мають достатньо технічних ресурсів у класах для їх повної інтеграції в освітній процес. Більше того, майже половина вчителів відзначає, що відсутність Інтернету або поганий зв'язок є серйозною перешкодою для повноцінної роботи.



За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 11.01.2012
Переглядів: 1014 | Додав: af1311 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: