Відкрите суспільство не може мати закриту школу. Навчальна архітектура шкільної освіти неминуче має стати відкритою, і з позиції вчителя, і з позиції учня, і з позиції батьківДля педагога виникає проблема - як без утрат провести своїх учнів через пінні вали прибережних рифів на материк Знань, прихований за купами інформаційного сміття, у достатку принесеного очманілими вітрами часу.
Звичайна школа у віддаленому сільському районі... Два роки тому вона одержала технічну можливість доступу в Інтернет по існуючим міжміським телефонним каналам. Звичайно, таку можливість школа не могла не використовувати, і відбувся перший вихід в Інтернет.
Якість зв'язку - задовільна, у всякому разі, 31200 - звичайна швидкість. За цей час накопичено деякий досвід роботи в мережі:
ми знаємо, що реально корисне можна знайти в безкоштовних ресурсах;
що та за яку ціну можна придбати у платних ресурса
...
Читати далі »