11:39 22.02.2013 р. Інформація для батьків | |
Шановні батьки ! Вам, напевно, цікаво дізнатися чим займалися
діти на занятті 23 лютого. Пропоную план нашої роботи. Перше заняття – 20 – 25 хв. -
Знайомство . Визначення
мети відвідуванні школи. Слухання вірша «Кошеня». Обговорення. -
Огляд шкільних
речей, які принесли діти та з’ясування
їх доречності в школі. -
Слухання вірша
«Перший раз малий Микола …». Сигнальні картки (+ або -). -
Розучування вірша
про веселку (див у додатку). -
Знайомство з
кольорами веселки. Огляд олівців та малювання ліній. Співвідношення кольорів та
предметів, які мають дані кольори. -
Вивчення
властивостей предметів (малюнки на дошці, на листах у кожного). Виконання №1 та
№2 с.3. -
Фізкультхвилинка «Я
до тебе повернуся …» -
Закріплення вмінь
виділяти властивості предметів (малюнки
овочів, робота з геометричним лото - індивідуальна). Виконання №1 с.4
урок №2. -
Знайомство з листом
із КОРОЛЕВСТВА
геометричних фігур (запрошення на бал наступної суботи 23 лютого). -
Написання одного
рядка на с.3 урока №1. Перерва. Знайомство зі школою. Друге заняття - 20
хв. -
Закріплення
кольорів веселки. Розучування вірша про веселку (див у додатку). -
Розвиток мовлення.
Розповідь про себе. Показ карти світу, глобуса як моделі планети Земля. -
Голосні звуки
(а,о,у,и,і,е). Їх характеристика та позначення. Визначення звуків у словах (сом, дім, лук …). -
Буква «С» (синій
колір). Синтетично – аналітичні вправи. -
Фізкультхвилинка.
Гра «Відгадай, чий голосок?» -
Предмети, які
відповідають на питання хто?що? (малюнки). -
Наклеювання
кольорових смужок веселки на лист паперу та малювання винограду синім кольором
(пальчиком). -
Прибирання робочого
місця. -
Рефлексія (емоційна)
роботи. З повагою до Вас Світлана Віталіївна | |
|
Всього коментарів: 0 | |